sy bukan tak nak berdunia dgn orang


semenjak cuti sem ni aku jarang kluar rumah..ooo tidak tidak..saya bukan seorang yg pensombong yang hebat!saya merupakan seorang prempuan "innocent" yang teringin berjumpa dgn SUPERMAN...kuakuakua...ceh dasyat sgguh anggan2 aku =.=...ha meh nak gtau kebaikan dduk dlm rumah...sapa2 yg ckp aku tak berdunia dgn org meh sini aku nak sepak dia laju2....opsss barani ke??kuikuikui :)

skang ni kan ada kes simbah asid tuh...so klau dduk dlm rumah mmg knfem la slamat kan....wehhhh nnek kbayan ingat dkt KL je ke ada kes tuh????mna tahu sekutu2 dia ada sini....ha tgokk..dduk dlm rumah kan selamat.....wooo takut wooohhhhh

wehhh sapa ckp dduk dlm rumah boring...meh nak cepuk dia skali...laptop ada tv ada bleh ja nak ngadap benda ni...owh hari2 saya ngadap lappy saya wlpun ayah saya asyik bising sbb bil letrik 100 lbih..relax la ayh...setahun skali je kan :)

bila kluar rumah kena pakai tdung...bila pkai tdung kena pkai lawa2...ok pelik skit +_+...klau nak pkai tdung msti kna pkai bju lawa2...pkai tdung kemas...klau nak lawa msti kena iron tdung dgn baju...sbb tu aku malas nak kluar rumah sbb nnt kena siap lawa2...klau g date xpe gak..kuikuikui serius gtal....

owh lagi satu aku tak suka nak mlepak nih...buang masa tau...dduk rumah tggu SUPERMAN msg lagi best tau....wooot2 bleh merapu dgn dia...serius tak perlukan duit semua tu....free je tau..tu yang best sbb xpayah nak bwa kuar seposen pun tau :)


k done.


0 budak comel=):