30-day challenge | Day 03




your favourite tv program???ok serius aku xtau apa rncangan dkt tv yg latest skang ni =.=...skang cuti sem mgadap laptop 24jam...pagi on nak tdur mlm japg baru off..dasyat sgguh...smpai xda masa nak tgok tv...kalah orang iban...org iban pon tau tgok tv...dduk zaman kuno ke zaman batu aku ni smpai xtau apa T_T


tp klau tnya ktun fveret aku mstilah SPONGEBOB...ulang tgok pon x boring...smpai bleh hfal skrip g tuh..mmg terer thap org iban ah..."saya dah sedia..saya dah sedia"..kuakuakua trademark spongebob...serius mcm haremmmm....


sorang g kwn dia PATRICK...tnsion btul aku tgok dia 2...mcm nak sepak dia laju2 ja kluar dr bikini button..lmbab sgguh patrick tuh...dah la pgotor...


ceh =.=
memang 'pndai' sgguh patrick ni...
bleh x aku pun nak bt to-dolist mcm 2???
mmpuih kena booooo dlu....



k done.







0 budak comel=):