30-day challenge | Day 10


Pets???aku penah bela wonderpets, dinosour, kuda belang, zirafah....kuikuikui..ok tipu ja! jgn terpedaya dan terpercaya dgn tipu helah itu smua.. kuakuakua...klau bela dinosour skali dgn aku dia mkn...auuummmmm =.=..setakat ni ada kucing jela...tu pun x larat nak jaga...ada 2 ekor ja tp mcm 10 ekor...klau org nak mkn dia pon sbuk juga nak mkn.. pdahal sblum 2 dah mkn..woiii... kucing ka apa ni??? nak jd dinosour ka?? aku cepuk japg baru tau!!


dlu cita2 nak jd veterinar..ok semua cpt gelak...tp bila bljr biology 'senang' sgt terpksa lah smpan dlm kotak emas cita2 tuh...ala x ambik kos tu pun bleh pa jd veterinar.. tp vterinar dkt rumah jelah.. rawat kucing sndiri..kuakuakua....lpas 2 klau kcing 2 mati korek tanah blakang rumah tnam sndiri kucing tu...pdn muka! ceh knon nak jd pakar la sgt...pkar bg mati kucing ada lah!


k mlas nak bebel bnyk2...sbb kcing dkt rumah aku ada 2 ekor ja.. slalu ja tdur..aku mcm nak cubit prut kucing 2 laju2 ja...nsib baik aku ni baik lagi tau.. kuikuikui :)


k done.



1 budak comel=):

faidah misnan said... Reply To This Comment

semoga cita2 mu tercapai . .
good luck . .
have a nice day . . :)