30-day challenge | Day 07


Wehhhhhh.... serius aku xtau apa 2 tumblr... besalah saya kwn patrick.. dduk bawah batu.. kuakuakua... haishhh tnya psal tumblr.. mna aku ada bnda 2... cuba tnya psal blog.. tahu la juga aku nak jwb... tp xpe tumblr ni spupu blog ja.. kira soalan dia lbih kurg la :)


sjak ada blog nih masa utk mmbebel kpda SUPERMAN dpt di kurang kan... kuikuikui.... berbaloi-baloi mcm celcom tu +_+... kredit pon dpt di kurangkan... ceh pdahal kdit free je =.=... tiap2 hari gyut sjam lebih... so bila ada blog tlis je apa yg nak ckp ke dia.. lpas 2 texting dia sruh tgok blog.. see?? kan dpt jimatkan masa.. kuakuakua


ekceli kan... aku kan.... dah x larat nak main bnda alah ni.. ada g 27 ari... huaaaaaaaa :'( .... nyesal bt 30-day challenge.... nsib baik 30.. klau 360 pngsan SUPERMAN aku!! kuakuakua

0 budak comel=):