pabila cik SUPERMAN bertukar menjadi cik SEMUT :(







hoyeahhhhhhhh.....dah sihat dan kembali kuat seperti SUPERMAN....owh mggu lepas cik superman deman dan dgn otomatiknya telah bertukar menjadi cik semut yg lemah dah lembik...

haishhh mcm mana bleh demam ni....penat je balik UITM awal2...ari rabu dah balik rumah...nak balik smpai nangis2...ok mmg kuat nangis T_T...sakit sikit nangis...bila dah demam mesti lah kena perli2...elehhh kisah apa???

"hello u...u buat apa ni???"
aku demam...aku tak larat...
"eh u demam ek??ala kesiannya...hehehehe"
biarlah..k r aku xlarat ni(jerit kuat2)
"eh u sakit2 pun bleh marah org..hahahaha"

hurm kak aku...aku mcm nak tampar2 ja dia...aku dah la tak larat..

"wehhhh budak demam dah bangun..huahuahua"

hurm abg aku...aisemennnn...mcm mana dia bleh bgun lagi awal dr aku ni....haishhhh

"abg doakan syg cepat sembuh ek...nnt boleh jd kuat mcm semut...sekali tiup je terbang....hahahaha"

ni sorang ag...aishhhh geram btul >.<


mak aku kata aku xboleh bljr jauh2..sbb sakit sikit nangis..lpas tu nak balik +_+
ok fine belajar dekat2 sudahhhhh :)


k done.


0 budak comel=):