stalker...sepak dia laju2 =)

zussssssssss dgn sepantas superman buat entry ni..ada g berapa minit je nak balik arau...bye2 home sweet home...

ha meh sini semua nak cerita...blog saya kena stalker wooohhh dgn kak n abg saya...woooott2 ada peminat rupanya....femes juga kan aku ni..kuakuakua...hupa2 nya diorg stalker blog aku...meh nak tnjuk situasi dimana nmpaknya blog saya di stalker setiap jam....

abg chik

"weh adik ttup tingkap..nnt ang terbang kluar xbleh tulis belog dah..lpas tu nnt aku tlong tulis belog ang kata tuan dia terbang kna bawa angin...kuakuakua"

akak

"weh jon(abg aku ni) cuba ang tgok blog dia..dia kata dkt ang mcm2 dlm blog dia..."

sgt kurang asam jawa adabi diorg ni...aku sepak laju2 dgn gaya SUPERMAN baru tau...hah apa g???cpt la takut :p

siap perli ag... "the man who has taken my heart..huahuahua"...woiiiiiiiii sepak satg baru tau..haaaa ingt aku xkuat ka???aku kuat mcm SUPERMAN tau...

jadi sape2 yg suka stalker blog yg chumel2 ni saya ucapkan ribuan terima kasih ye!serius sgt hargai..kuakuakua


0 budak comel=):