SELAMAT PENGANTIN BARU :)

Assalammualaikum ^_^

Korang korang..korang ingat tak entri ni? dan ini juga? korang ingat???? yeay 10 markah untuk korang.. ekceli entri hari ini adalah sambungan pada entri yang haritu..

Alhamdulillah semalam my bff dah selamat kahwin dan semuanya berjalan dengan lancar.. serius lawa gila bila dia mekap.. semalam kenduri rumah perempuan dan hari ni belah lelaki pulak... best kan bila tengok orang kahwin ni kan? ada ramai orang, ada bunga telur banyak2, ada makanan sedap2 dan yang paling penting DAPAT NAIK PELAMIN.. lepas tu tangkap gambar puas2... wah seronoknyaaa.. rasa mcm nak kahwin cepat2 je...
















sangat cantik kan? :)

1 budak comel=):

kai said... Reply To This Comment

tuan rumah bile pulak agaknye...
jgn lme2...
nanti di kebas org..
hik hik hik..

==Visit My Blog==
http://kaiakihiro.blogspot.com