we unite in 1 night...BANKERS is the best!!!

assalammualaikum ^_^

Sebagaimana yg kita tahu minggu ni aktiviti kuak lentang sambil menonton crita superman di rumah terpksa dilupakan kerana saya bz ye kawan2..saya bz menegakkan keadilan..ya3 saya terpksa berlwan dgn rksasa2 jahat yg cuba memusnahkan bumi...petang smlm baru je balik de jepun sbb ada rksasa jahat dkt sana...aummmmmm =.= Tapi nasib baik ada cik ultraman yg mmbantu saya....eh3 bkn kami berdua saje tp batman, spiderman, kluang man sumua ada la..ya kami terpaksa melawan raksasa2 jahat yg cuba merampas makanan kami..tetapi malangnya kami tumpas di tangan mereka...memandangkan kami ni kuat, hebat dan "comel" kami masih mmpu berlawan lagi dgn raksasa sampah yg sgt dasyat wlaupun kami hanya menjamah cupcake -.-"... yeahhhh masih bertenaga lagi ya disitu :)

*ok karangan metafora dah siap..hehehehe*

Anyway thank kpd sumua budak bankers especally group A. ya3 saya tahu kami memang hebattttt okehhh *sila buat muka bangga*.... memang penat ah waa ckp sama lu derrr sbb kitorang kna handle dinner.. tp xpe atleast ada experience kan kwn ^_^Y

memandangkan saya bz hari ni (sgt ok) lets picture describes everything...kita letak gmbr 150 juta keping ok...



ni lah raksasa belon =.=
dia sgt jahat ok...hati2 tau sbb dia suka meletupkan dirinya sendiri tnpa sebab...


yeah inilah batman, superman, spiderman dah ultraman...
kami sibuk membanteras raksasa belon yg sgt jahat...
kami kuat mcm harimau..aummmmm =.='

kad cinta dr ultraman setelah penat berlawan dgn raksasa mkanan....


see MAN GAGA...
terjumpa dia dkt US masa tgh berlawan dgn raksasa yg jahat..


yeah itulah rakan seperjuangan saya :)


bila saya jd kuat dan femes smua org nak berlindung d belakang saya...
siap nak snap pic ag..ish3


superman dan batman bergabung tenaga selepas penat melawan raksasa sampah



owh mereka juga trut membantu saya dlm melawan raksasa makanan yg jahat...makanan kami telah dirampas oleh raksasa itu :(
raksasa makanan kill kill die...padan muka -_-''


rakan seperjuangan saya..
ultraman, batman dan spiderman..


sila perhatikan gambar diatas...
sgt ramai ye org yg dtg utk membantu saya melawan rksasa..almaklum la saya kan femes..hehehehe :)


actually entri ni pasal dinner semalam...
aku pun xtahu apa yg aku mengarut..
tp bagi sesiapa yg faham mksud tersirat dlm entri ni dia mmg pndai..
sgt ok :)


k done.

0 budak comel=):