mana perginya bahasa melayu??

*aik2 mcm skema je tjuk entry 2????*
haishh suka hati la!!

mana perginya masa mlayu aku??
toing...toing...toing...
aku pon xtau..
.
.
.
.
.
.
ari2 masa klas eko trserlah kmelayuan aku..



asma : raja mcm mana nak eja upacara???
raja : weh apasal ni???ni klas ekonomi la...
asma : cpt lah weh..mcm mana nak eja ni??
"upucara, upacara or upecara??"
raja : huahuahua.. bgus pnya bahasa..
u.p.a.c.a.r.a lah!!
asma : owh baru aku tau...


kua..kua..kua....
terserlah kekantoi-lan di situ ye....
sorry cekgu..saya dah lama xbljr BM..
ceh bjet mcm speaking ari2 =,='
.
.
.
.
.
.
sorry kwn2 saya ni PENDING sket ye...
kwn2 saya pnggil saya PENDING
tahu kenapa???
.
.
.
.
.
sbb aku ni org cakap lain aku ckp lain..
bila org cakap psal mkn tiba2 aku akn cakap psal duit ke hapa ka yg mmg xmsuk tpik lnsung..
japg ada la org bt muka pelik especially cik fika..
ceh bt muka esekamen dia..
aku bt muka uitraman baru tau...
huahuhahuha...hah apa ag???cpat takut..
hua..hua..hua...
mcm mana la nak buat muka ultramen..


haieee tokaman et..
hahaha... :)




k done.



8 budak comel=):

nurul afika said... Reply To This Comment

uih aku reti buat muka cute ala ala panda comey jaa

SYIMA said... Reply To This Comment

ang semua bleh bt kan???
kak pnda kan terer...

nurul afika said... Reply To This Comment

bley3..tanggung berehh

SYIMA said... Reply To This Comment

ceh =,=

bila blog bercerita said... Reply To This Comment

upe care...hahahahaha~

SYIMA said... Reply To This Comment

huahuahua..bleh gak..sama ja bnyi..

r-5 said... Reply To This Comment

kena masuk tadika ni blaja eja2 balik. hahaha

SYIMA said... Reply To This Comment

haish2..xmo2...